Magazine: Twinkle nr. 7 - september 2024
Tijdens de zomer zal menig consument zich hebben geërgerd aan zijn gordijnen; te dun, niet voldoende verduisterend, niet de goede kleur. Bij raamdecoratiewebshop Veneta weten ze daar wel raad mee. Met vergaande tevredenheidsgaranties weet het bedrijf steeds meer consumenten te overtuigen om de gordijnen, shutters en jaloezieën zelf online te bestellen. In de nieuwe Twinkle vertelt licht cmo Harry Straten een tipje van het gordijn op en geeft een inkijkje in de plafondhoge ambities van de nummer 49 in de laatste Twinkle100. In de achtergrond buigen we ons over de snelheid van bezorging. Terug van de vakantieadresjes valt het gehaast op in Nederland. Webshops en vervoerders zijn verwikkeld in een race om bestellingen als snelste te kunnen leveren. Van ‘bezorging binnen enkele werkdagen’, naar ‘vandaag besteld morgen in huis’, naar ‘vandaag besteld, vandaag in huis’. Wie het snelste is, wint de consument en laat de concurrentie achter zich, was de perceptie. Maar tijden veranderen. Geldt dat ook voor snelle bezorging? Dat en veel meer in deze Twinkle!