Commerce media doorbreekt silo's! Het zet klantdata en -inzicht in om van korte termijn performance naar duurzame relevantie te groeien en merken zo betekenisvol te maken.
Het advertentielandschap verandert snel, mede door de opkomst van retail media als een belangrijke speler. Retail media groeit uit haar silo's en maakt plaats voor een holistische aanpak die kanalen en data verbindt, van online tot instore. Tegelijk verschuift de focus van korte termijn performance naar duurzame relevantie en klantrelaties. Commerce media is die volgende stap: data en klantinzicht inzetten om merken niet alleen zichtbaar, maar ook betekenisvol te maken.
Ontdek in deze whitepaper hoe je silo's doorbreekt en met commerce media de concurrentie voorblijft.
Deze publicatie laat zien hoe je commerce media inzet om marketinginspanningen te verbinden met daadwerkelijke businessresultaten. Of je nu retailer, adverteerder of agency bent, je ontdekt hier de strategieën, toepassingen en praktijkvoorbeelden die laten zien hoe commerce media merk, data en verkoop dichter bij elkaar brengt en zo de volgende stap in digitale groei mogelijk maakt.

Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Van klikken naar connecties