Magazine: Twinkle nr. 8 - oktober 2024
Boldking is een van de merken die het abonnementsmodel introduceerde bij de Nederlandse consument. In de nieuwe Twinkle spreken we met Piet-Hein Smit, de nieuwe directeur van het scheermesjesmerk. Hij deelt zijn visie voor het bedrijf, het abonnementsmodel en hoe Boldking zich aanpast aan de veranderende markt. Pieter Zwart deed tijdens zijn keynote op Shopping Today uit de doeken hoe de nummer 3 in de Twinkle100 een onuitwisbare indruk achterlaat op klanten met zijn eigen bezorgdienst. Dit roept de vraag op: is een eigen bezorgdienst voor webshops dé manier om de klantreis te controleren? In het achtergrondartikel onderzoeken we de voor- en nadelen, de kosten en de impact op duurzaamheid. Wat zijn de lessen die partijen als Coolblue en Saniweb hebben geleerd? Ook ontdek je wie in de nieuwe Twinkle100 de grootste online spelers zijn en hoe zij scoren op duurzaamheid. Kortom: mis deze nieuwe editie niet!