Magazine: Twinkle nr. 9 - november 2020
Tuincentra kunnen dit jaar terugkijken op een paar bijzonder fraaie maanden, omzettechnisch. In de eerste helft van 2020 gaven consumenten in Nederland ruim 800 miljoen euro uit aan bloemen en planten, tuinmeubels, bbq’s en overkappingen. ‘We hebben enorm goed gedraaid ja’, deelt Elise de Bruin, manager e-commerce & online marketing bij Intratuin, met Twinkle. Het betreffende tuincentrum spint garen bij ship-from store, maar blijft ondertussen met de voeten in de klei staan. ‘Wij zijn nog maar een groentje op e-commercevlak!’ Naast dit uitgebreide interview tref je in dit nummer ook een achtergrondverhaal aan over de refurbished markt, leer je of er toekomst zit in live shopping, maak je kennis met Pieter Pot (zónder rode wagen dus), krijg je legal advice van ICTRecht, analyseerden we de trek van Nederlandse webshops naar Oostenrijk, und so weiter, und so weiter…