Magazine: Twinkle nr. 4 - april 2024
De eerste zonnige dagen van het jaar zijn al achter de rug, menig onderbeen is inmiddels blootgesteld aan de zon. Dit zijn de gouden dagen voor Mr. Marvis. Het Nederlandse kledingmerk is in korte tijd bijna synoniem geworden voor het tijdloze type ‘korte broeken in verschillende kleuren’. In de nieuwe Twinkle vertelt mede-oprichter David Sipkens hoe het als online only begonnen shortsmerk langzaam de rest van de garderobe omarmt, en het omnichannel spel steeds beter onder de knie krijgt. We volgen retailers als Hema en Zeeman in hun digitale game avonturen in Roblox. En nu GLS gebruik maakt van de pakketkluizen van PostNL buigen we ons over de kwestie van een open pakketkluizennetwerk: kan zo’n model stand houden? Het lijkt voorlopig nog geen ‘kluisje, boompje beestje’. We hebben ook een primeur, met de eerste Twinkle column van Chantal Schinkels, auteur van o.a. Het Koopinfuus. Zij zal in een reeks artikelen op scherpzinnige wijze de status quo van e-commerce bevragen. Dat en nog veel meer!