Magazine: Twinkle nr. 5 - mei 2019
Hoe lang houd je vast aan een naam, die weliswaar bekend is, maar negatieve associaties oproept? Jeroen van der Meulen vertelt in het meinummer van Twinkle over BookSpot, de nieuwe naam van ECI. Maar er veranderde veel meer dan de naam alleen, het platform bijvoorbeeld. In dit lentenummer verder aandacht voor online verkopen in de vier jaargetijden; wat doe je als zwembadverkoper in de winter? We spraken Cor Molenaar over zijn nieuwe boek annex de reusachtige impact van platforms op het Nederlandse online winkellandschap. Onze mysteryshopper brengt rapport uit over Tuinmaximaal, SAMR schrijft over het belang van employee experience (EX) voor onderscheidende CX, Peter van der Schaar over succesvol teamvormen op korte en lange termijn. We belichten de performance marketing van Hema, de groei van HemdVoorHem.nl en de regels die de ACM wil opstellen om klanten te behoeden voor ‘gedragsvalkuilen’. En hoe denkt de branche eigenlijk over een zwarte lijst voor serieretourneerders?