Mytheresa.com verkoopt vanaf volgend voorjaar niet alleen dames- en herenkleding, maar ook kindermode. De luxe fashionretailer zegt daarmee in te spelen op de internationale ontwikkelingen op dat gebied.
Eerder al verkocht de van oorsprong Duitse onderneming in zijn webwinkel een collectie MiniMe-schoenen: in 2019 komt daar dus een luxe kledingassortiment bij. 'De invloed van streetwear heeft inmiddels ook de markt voor luxe kindermode bereikt, er zijn veel goede, en leuke producten voor kinderen', aldus de retailer tegenover het Duitse Textilwirtschaft.
Ontluikende markt
Zo krijgt Mytheresa.com, sinds 2014 onderdeel van de Neiman Marcus Group, er steeds meer afdelingen bij; begin dit jaar lanceerde het bedrijf ook Martha Louisa, een aparte webshop voor damesschoenen.
Het modesegment krijgt er steeds meer kleine en grote spelers bij. Zo zette luxereus Net-a-Porter onlangs een pop-up shop voor kinderen op in samenwerking met kledingmerk Gucci. In eigen land maakte online fashion outlet Otrium gisteren bekend zijn assortiment uit te breiden met kinderkleding.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mytheresa.com breidt uit met luxe kindermode
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.