Twinkle | Digital Commerce

Net-A-Porter opent pop-up shop voor kids

2018-07-09
1000562
  • [nieuws]
  • 0:47

Luxe kledingplatform Net-A-Porter opent, in samenwerking met kledingmerk Gucci, een tijdelijke kledingwinkel voor kinderen van 0 tot 12 jaar.

De online winkel, die op 16 juli zijn deuren opent, gaat na zes weken weer offline. Dat meldt de e-tailer in een persbericht.

Niet eerder bood het bedrijf kleding aan voor kids, waarmee het dus een nieuwe markt aanboordt. 'Dit is zo'n spannend moment voor ons. Het is onze eerste kennismaking met kinderkleding', aldus Alison Loehnis, president van Net-A-Porter. Tegenover Vogue vervolgt zij. 'De laatste jaren hebben we veel aanvragen gehad voor kinderkleding van onze klanten. Mannen en vrouwen denken niet alleen qua style aan hun eigen kledingkast, maar ook aan familie en lifestyle'.

Yoox Net-A-Porter

In 2015 gingen Net-A-Porter en branchegenoot Yoox onder één vlag verder. Sinds die fusie is de omzet van de Yoox Net-A-Porter Group gestegen van 1,7 miljard euro naar 2,1 miljard euro.