De Duitse e-tailer MyTheresa komt met een nieuw platform. De oprichters van de luxe kledingwebshop lanceren Martha Louisa, een shop met alleen luxe vrouwenschoenen.
Dat melden oprichters Susanne en Christoph Botschen tegen Business of Fashion. Met het nieuwe platform wil het koppel inspelen op het tekort aan luxe e-tailers gespecialiseerd in footwear. In maart moet het platform gelanceerd zijn.
Volgens de oprichters bieden e-tailers vaak een te grote selectie aan luxe kledingmerken aan. 'Ze kopen iedere stijl, model, versie en kleur op. De consument moet dus diep graven.' Het werd daarom dus tijd voor de online kledingverkoper om een eigen gespecialiseerd platform te starten. 'Online is dit het juiste moment om je te specialiseren.'
Theresa
De Botschens begonnen hun luxe modebedrijf als conceptstore Theresa in 1987 in Munchen. Vanaf 2006 begonnen zij met hun webshop MyTheresa. In 2014 verkochten zij de webshop aan de Amerikaanse keten Neiman Marcus.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Oprichters MyTheresa starten schoenenplatform
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.