Harper’s Bazaar ligt vandaag voor het eerst in de Nederlandse schappen. Op de Nederlandse site van het beroemde Amerikaanse tijdschrift is een zogenoemde Shopbazaar te vinden, met verwijzingen naar onder andere Net-a-porter.com, Mytheresa.com, Farfetch.com en Debijenkorf.nl.
Harpersbazaar.nl is pas net live. In een interview met Adformatie presenteerde uitgever Marscha Krouwel van Hearst Magazines aanwinst Harper’s Bazaar onlangs als een multimediale titel, die ook ‘met een e-commerce component’ in de Nederlandse markt zou worden gezet. 'Shopbazaar biedt online shoppen op niveau', kondigde Krouwel aan.
Doorgestuurd
Net als op de Amerikaanse thuismarkt is een ‘Shopbazaar’ geïntroduceerd online, met kleding voor de vrouwelijke doelgroep. Het gaat vooralsnog alleen om items van affiliatepartners; bezoekers worden direct doorgestuurd naar de site van de adverteerder. Amerikaanse lezeressen vinden overigens wel een winkelmandje op Shop.harpersbazaar.com.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nederlandse Harper’s Bazaar brengt Shopbazaar online
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.