Onze poes heeft suikerziekte. Het beestje dat altijd genoegen nam met een bordje eten, een kommetje water en een knuffel op zijn tijd, heeft ineens zorg nodig. Twee keer per dag moeten we haar met insuline injecteren. 's Ochtends om 7 uur en 's avonds om 7 uur. Ze moet eerst eten, anders gaat het helemaal mis, zo is ons verteld. En na vier uur, dus rond elven moet ze ook weer een beetje eten. Ons leven heeft er niet eerder zo geregeld uitgezien.
Wat heb je nodig voor een diabeteskat? Insuline, spuitjes, aangepast voer en een voederbak met een timer. Dat laatste is een briljante uitvinding - ik wilde dat ik die eerder had ontdekt - zodat als je niet thuisbent, toch op een bepaalde tijd een bakje voer openspringt.
En waar zoek je al die spullen, als rechtgeaarde Twinkle-redacteur? Juist. Ik kwam terecht op Zooplus.nl en ik heb genoten!
Cross-sell, up-sell, kortingcoupons, reviews, je kunt het zo gek niet bedenken of Zooplus maakt er gebruik van. Zodat daar ik mijn spullen koop (inclusief wat zakken kattengrind, zodat de verzendkosten worden geschrapt) en dat de volgende keer weer zal doen.
Het aanbod is enorm. Wanneer je doorklikt op een product, krijg je een lijstje van soortgelijke producten en populaire producten.
Apropos, gisteren waren de 5 populairste producten in het bereik Drinkfontein & voerbak de volgende producten:
A propos! Hoe kom je erop. Jammer dat het verkeerd is geschreven. De site is van oorsprong Duits en dat zie je hier en daar ook terug. Verder krijg je nog accessoires ('supplementen') te zien die goed samengaan je voorgenomen aankoop.
Ik vind het opvallend dat er heel wat consumenten zijn die gebruikmaken van de review- en rating-mogelijkheden. Maar blijkbaar is de ene zak grind de andere niet. Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat Zooplus er expliciet naar vraagt: Uw mening is belangrijk voor ons! Hier kunt u het product beoordelen.
Als nieuwe klant krijg ik 5 procent korting, omdat ik met creditcard betaal nog 'ns 2 procent en omdat ik me heb geabonneerd op de nieuwsbrief kan ik bij de volgende bestelling op 10 procent korting rekenen.
Wat mij betreft helemaal top. Maar vooral opvallend vind ik de mail die ik kreeg toen mijn bestelling was verzonden. Behalve praktische zaken over de aflevering stond er dit (de xxx-en zijn van mij):
Wij willen u het volgende verzoeken:
Om het verpakken en verzenden te kunnen verbeteren stellen wij het zeer op prijs als u na aflevering de staat van de levering wilt beoordelen.
Houdt u er alstublieft rekening mee dat - bij onze vaak omvangrijke en zware zendingen- sporen van transport en lichte beschadigingen, ook bij zorgvuldige verpakking, niet te voorkomen zijn.
Als u alle pakketten in uitstekende staat heeft ontvangen klik www.zooplus.nl/parcelfeedback/Axxx
Als u een of meerdere pakketten niet in uitstekende, maar wel in acceptabele staat heeft ontvangen klik www.zooplusnl/parcelfeedback/Bxxx
Als een of meerdere pakketen en de inhoud daarvan door het transport duurzaam beschadigd is/zijn klik www.zooplus.nl/parcelfeedback/Cxxx
en neem indien nodig contact op met onze klantenservice (www.zooplus.nl/contact)
Uw waardering kunnen wij indelen bij uw originele order en de daarin verzonden artikelen en artikelgroepen. Daardoor kunnen wij doelgericht de gebruikte kartonnen verpakking, opvulling en voorverpakking controleren en verbeteren. Hoe meer klanten hun waardering geven, des te beter kunnen wij statishtische opvallendheid en samenhangen verklaren. Hartelijk dank voor uw medewerking.
We kunnen gaan zeuren over taalgebruik en -fouten. Maar dit vind ik zo'n goed initiatief dat ik dat voor 'n keer 'ns niet doe.
Zo enthousiast als u bent,er zijn ook niet leuke ervaringen.
Kapotte zakken kattengrit, gedeukte blikjes voer(die zo los in een doos worden gegooid) en noem maar op. Slechte bereikbaarheid en tegoedbonnen die je verplichten er opnieuw te kopen.
Als je op kattenforums gaat lezen, kom je heel wat frustrerende en negatieve berichten tegen over Zooplus
Ik heb voor mijn hond ook wel eens wat bij zooplus.nl gekocht, vanwege de lage kosten. Ik moet zeggen dat koop en levering ook goed verliep. Maar qua site vertoef ik liever op het kwalitatief beter verzorgde dursydog.nl (helaas alleen voor honden, Marieke..).
Ik ben echt blij dat ik nu eindelijk de spullen voor mijn huisdier online kan kopen. Ik maak normaal gebruik van http://www.medpets.nl (ben erg tevreden) maar zal de website van zooplus ook een keer bekijken.
Ik ga ervan uit dat ik mijn eerste bestelling bij Zooplus nog ooit ga ontvangen, maar twee zaken kan ik nu al vaststellen: de beloofde levertijd maken ze niet (altijd) waar en belangrijker: het bedrijf is extreem slecht bereikbaar. Zelfs een ontvangstbevestiging van mijn vraag naar de status van mijn order heb ik tot op heden niet ontvangen...laat staan een antwoord.
Ik heb al 3 keer besteld bij zooplus. De eerste keer verliep het vlot. De tweede keer heb ik 3 weken moeten wachten en er werd een artikel in de verkeerde kleur geleverd. De blikvoeding was ook helemaal ingedeukt. Er zat ook een artikel niet in het pakket, hoewel het wel op de factuur stond en ook werd betaald. Op mijn email daarover wacht ik nu al 3 dagen op een antwoord. Ik ben dan ook van plan om mijn derde bestelling te annuleren.
Wat als ze je pakket zoek raken? Ja , dit is mij nu overkomen. Zooplus laat via een mail weten dat je het zelf mag gaan uitzoeken. Mijn krabpaal is volgens Zooplus via DHL aan TNT overgedragen ,maar verder hebben ze ineens ook geen overzicht meer. Ik heb contact opgenomen met TNT en deze vertellen me dat het pakket helemaal niet is overgedragen, zij weten van niks. Kortom geen krabpaal maar wel even �93 armer en het e-mailverkeer verloopt ook heel langzaam en stug. Een wijze les, ik bestel niks meer via Zooplus.
Ik ervaar ook dat de e-mail niet voldoende gecontroleerd wordt. Het electronisch bestellen loopt prima en het automatisch antwoord ook. Op een bericht verzonden via de site verwacht ik al 2 dagen antwoord.
heb er een honden tondeuse besteld, deze is defect en ik ben al 2 weken aan het mailen hoe de tondeuse retour te zenden, nog niet één keer heb ik antwoord op mijn emails gekregen dus ben het nu een beetje zat: email is toch wel even het minste wat er beantwoord kan worden ?
nee dit is een slechte zaak en mijn eerste en meteen laatste keer dat ik daar iets gekocht heb
Ik heb op 28-02-2009 een grote rattenkooi besteld van �99,-. Deze bleek later niet op voorraad te zijn en ik heb terug gemaild dat ik wel wilde wachten. Ze hebben later een nieuwe bestelling gemaakt en op 17-03-2009 zou het pakket verzonden zijn. Er staan nu dus 2 bestellingen open en ze reageren niet op mijn mails. Ik weet wel. Dit is de eerste en laatste keer dat ik daar iets bestel.