H&M verruimt zijn samenwerking met de Zweedse bezorgdienst Budbee. Nederlandse klanten van het modebedrijf kunnen nu ook zelf de bezorgtijd en -plek van hun online bestelling kiezen.
‘Met een groeiende online markt is transport een belangrijk aandachtspunt voor H&M. We bekijken altijd hoe wij onze klanten de beste en meest duurzame services kunnen bieden. Ik ben daarom verheugd dat we – naast de bezorging per fietskoerier – ook deze leveringservice bieden’, vertelt Susan Krau, country manager H&M Nederland.
In 2019 startte de moderetailer met de levering van online bestellingen per fietskoerier in meer dan dertig steden in Nederland. Met de service van Budbee, dat streeft naar volledig fossielvrije bezorging, kunnen klanten in heel Nederland nu op een duurzamere manier hun online aankopen thuisbezorgd krijgen. Wie kiest voor deze optie betaalt 4,99 euro en ontvangt de bestelling de volgende dag in de avonduren.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
H&M op duurzame toer met Budbee
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.