Promiss start met crossborder verkoop via zijn nieuwste verkooppartner: Amazon. Vanaf volgende maand zijn kledingstukken van de damesmodezaak verkrijgbaar in Amazons Duitse webshop.
'De eerste stap richting internationale expansie', zo noemt Promiss de uitbreiding naar de oosterburen. Deze week start het bedrijf eveneens met een mediacampagne en openen de deuren van twee nieuwe fysieke vestigingen in Rotterdam en Maastricht.
Nieuwe kansen
Promiss verkoopt al via externe platforms Zalando en wehkamp, sinds eind 2017. 'Deze online uitbreiding van onze verkoopkanalen biedt volop kansen om het nieuwe Promiss bij meer consumenten te introduceren', zei projectdirecteur Richard van den Berg destijds. Met het 'nieuwe Promiss' verwijst hij naar de doorstart van de keten na het faillissement van moederbedrijf Etam Group in 2015. Een jaar later werd het merk Promiss met een vernieuwde webwinkel en flagship store in de markt gezet.
FNG Group
Dat Duitsland als eerste bestemming op de roadmap van Promiss staat, is geen verrassing: moederbedrijf FNG Group richt de pijlen op de oosterburen en overweegt het toevoegen van Duitse retailers aan zijn portfolio.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Promiss naar Duitsland via Amazon
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.