Promiss verkoopt voortaan niet alleen via de eigen webshop, maar ook via externe online platforms. De damesmodeketen heeft zich als verkooppartner aangesloten bij Zalando.
Via Zalando en wehkamp, waar Promiss al vóór de start van zijn eigen webshop verkocht, wil de moderetailer zijn 'merkbeleving en digitale aanwezigheid' uitbreiden en versterken. 'Deze online uitbreiding van onze verkoopkanalen biedt volop kansen om het nieuwe Promiss bij meer consumenten te introduceren', aldus projectdirecteur Richard van den Berg.
Rebranding
Promiss werd een kleine anderhalf jaar geleden opnieuw in de markt gezet met een vernieuwde webwinkel en flagship store in Hoofddorp, na het faillissement van de Etam Groep Retail in 2015. In het verleden was het Promiss-label ook te koop bij Neckermann.com.
Naar Duitsland
De trek naar Zalando past in de nieuwe strategie van FNG, moederbedrijf van onder meer Promiss, Miss Etam, Steps en Claudia Sträter. Die houdt in dat Nederlandse modelabels naar Duitsland geëxporteerd worden, aldus het FD. FNG zou ook overwegen Duitse moderetailers aan zijn portfolio toe te voegen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Promiss sluit aan bij externe online platforms
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.