Wehkamp.nl was gisteren vanaf de ochtend tot circa kwart over zeven ’s avonds uit de lucht. Hoeveel schade door de ruim tien uur durende storing is geleden, kan Wehkamp.nl niet zeggen: ‘Onze mobiele site was namelijk gewoon bereikbaar’, aldus Dirk van den Bogaart.
De reputatiemanager geeft aan dat klanten tijdens de storing naar de nieuwe mobiele website werden doorverwezen, hoewel dat tot ver in de middag niet actief gebeurde. Hoe dan ook merkt Van den Bogaart op: ‘De mobiele site is ook vanaf een laptop of pc bereikbaar. Hier is door onze klanten veelvuldig gebruik van gemaakt. Mobiel zagen we een zeer sterke omzetgroei.’ Concrete getallen noemt hij niet.
Van den Bogaart toont zich weinig zorgelijk over de storing, die volgens hem het gevolg was van een ‘intern probleem van softwarematige aard’. Volgens de zegsman werd Wehkamp.nl gisteravond na kwart over zeven druk bezocht: ‘Overige klanten die gisteren niet hebben besteld, doen dit vandaag wellicht alsnog.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wehkamp.nl: ‘Zeer sterke mobiele omzetgroei tijdens storing’
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.