Platform bol zag in het derde kwartaal de online verkopen met 6,1 procent toenemen. Moederbedrijf Ahold Delhaize toont zich tevreden met de resultaten.
Dat laat een woordvoerder van Ahold Delhaize desgevraagd weten aan Twinkle. Sinds enige tijd kiest Ahold er voor om de prestaties van de Twinkle100-aanvoerder niet meer te benoemen in de kwartaalcijfers. Voorheen werd steevast een slide in de resultaten besteed om de prestaties van het platform uit te lichten.
Volgens Ahold Delhaize groeit bol harder dan de algemene e-commerce markt in de Benelux. Groei zit ‘m vooral in de services die worden aangeboden aan verkooppartners. Zo stegen de marketingservices met 10 procent en de logistieke diensten, denk daarbij aan diensten als ‘verzenden via bol’, met 25 procent.
Eerder liet Ahold Delhaize al weten dat er geen speciale reden is om de prestaties van bol buiten beschouwing te laten.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Ahold Delhaize ‘tevreden’ met prestaties bol in derde kwartaal: verkopen stijgen 6,1 procent