Sinds 1 oktober kunnen webwinkels hun pakketten laten bezorgen door een nieuwe gespecialiseerde speler op de bezorgmarkt van online bestelde pakketten. De Online Pakket Dienst (OPD) is een initiatief van de Reviva Groep en presenteert zich als een apart logistiek bedrijf. Met de start van de OPD heeft de Reviva Groep alle activiteiten binnen traject van e-commerce fulfilment in eigen huis.
De Reviva Groep is naar eigen zeggen marktleider op het gebied van pre- & after sales internetservices in de telecomsector. Met de komst van de OPD kan de dienstverlening nog beter worden. De OPD is volledig is toegespitst op de aflevering van goederen verkregen door online transacties. Naast telecom- en wijnbestellingen zullen de bestelwagens van de OPD op de korte termijn ook kleding, kantoor- en medische artikelen en diverse consumentenproducten op afspraak bezorgen bij de klanten. Naar verwachtingen zullen hier nog snel diverse andere productgroepen aan worden toegevoegd.
.
bezorgt niet volgens afspraak
Nou leuke club, bezorger staat hier net in het groen tegenover ons huis zijn plas te doen.
Ook bij mij niet op afspraak gekomen, hele zaterdag zitten wachten
Afspraak gemaakt voor een zaterdag, kreeg doodleuk een mailtje in de avond met andere tijden. Kon ik niet op reageren. Daarnaast klopt het telefoonnummer niet wat op Reviva homepage staat
Bezorgd ook hier niet volgens gemaakte afspraak!
"heel vervelend mevrouw, ik begrijp het ja...ik kan de chauffeur niet bereiken, ik kan helaas niks voor u doen"