Supermarkt Jumbo kondigde onlangs aan de samenwerking met Too Good To Go, een app die voedselverspilling tegengaat, stop te zetten en te kiezen voor een eigen systeem. De franchisers van Jumbo blijven echter wel van de dienst gebruikmaken.
Dat schrijft RetailTrends. Jumbo koos er in januari voor om zelf koelingen gevuld met verse producten die tegen de uiterste houdbaarheidsdatum aanzitten uit te rollen. Too Good To Go is een vergelijkbaar initiatief en Jumbo vond dat er geen ruimte was voor beiden. Dat is bij de franchisenemers wel het geval, stelt head of sales Gijs van Schoot van de app tegen de RetailTrends. ‘Die kiezen én voor het initiatief van het Jumbo-hoofdkantoor én die gaan door met Too Good To Go.’
Bij Too Good To Go kunnen consumenten een magic box aanschaffen met daarin producten die in het reguliere schap niet meer verkocht mogen worden, maar nog wel goed genoeg zijn om te consumeren.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Franchisers Jumbo blijven Too Good To Go trouw
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.