Het moederbedrijf van Thuisbezorgd heeft een nieuwe dienst gelanceerd waarmee werkgevers hun werknemers kunnen aansporen om lunches via aangesloten restaurants bij Takeaway te kopen.
Met Takeaway Pay kan een bedrijf budget toewijzen aan een werknemer waarmee deze een lunch bij Takeaway.com kan bestellen. Het is een volgende stap in de b2b-branche voor Takeaway. Eerder kocht het bedrijf de Israëlische partij 10bis, een bezorgdienst die vooral in het b2b-segment actief is.
Meer orders per persoon
Takeaway Pay maakt gebruik van de oplossingen van 10bis. Ceo Jitse Groen spreekt van een gamechanger: ‘We verwachten dat deze nieuwe service de bestelfrequentie van onze bijna 17 miljoen klanten zal verhogen, omdat het aanmoedigt voor een meer dagelijks gebruik van ons platform.’ Volgens Takeaway bestellen gebruikers van 10bis gemiddeld 85 keer per jaar iets bij het platform, terwijl in Europa dat gemiddelde op 12 keer per jaar ligt.
Takeaway Pay is beschikbaar in alle actieve landen van Takeaway.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Takeaway stimuleert dagelijks gebruik met nieuwe zakelijke dienst
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.