Het programma voor het eerste Nederlandse B2B E-commerce Congres is zo goed als rond. Een dag over de uitdagingen waar e-commerce managers en marketeers in de B2B-sector tegen aanlopen. Noteer in uw agenda: 31 oktober in Houten.
Volgens Forrester Research is de omzet uit B2B e-commerce twee keer zo groot als de online omzet die behaald wordt uit verkopen aan consumenten. Het onderzoeksbureau schat dat eind 2013 de B2B e-commerce omzet in de Verenigde Staten goed is voor 559 miljard euro. Het gaat om enorme bedragen, maar veel B2B-organisaties hebben nog moeite om het online kanaal goed in te zetten. Daarom organiseert Twinkle, in samenwerking met contentpartner SpotONvision, het B2B e-commerce Congres.
Een van de keynotes is Andy Hoar van Forrester Research. Hij vertelt hoe B2B-kopers zich gedragen en van welke kanalen ze gebruikmaken. Daarnaast geeft hij voorbeelden van B2B-organisaties die de koper goed aan zich weten te binden.
Praktijkverhalen zijn er van onder andere Philips Lighting, DeliXL, Office Depot, LinkedIn, MyElsevier, Drukwerkdeal.nl, Noppies en Makro Nederland.
Dagvoorzitter is Ben van der Burg. Meer informatie vindt u op de website van het B2B E-commerce Congres. Hier kunt u zich ook aanmelden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Programma B2B E-commerce Congres zo goed als rond
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.