Twinkle | Digital Commerce

De Bijenkorf introduceert fotoboekenservice

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:01

De Bijenkorf heeft een online-fotoboekenservice gelanceerd. Het warenhuis, dat geen losse foto’s wil gaan afdrukken, maakt gebruik van de diensten van Albumprinter.

De Bijenkorf stapt met de fotoboekenservice in een nieuwe productcategorie. Die past goed bij het warenhuis, aldus e-commerce manager Pieter Heij in een persbericht: ‘Het fotoboek sluit prima aan bij de wensen van onze klant. Hiernaast is de fotoboekenservice een mooie aanvulling op ons online-assortiment. We hebben hoge verwachtingen van dit nieuwe product.’

Leren omslag
De fotoboekeservice van De Bijenkorf onderscheidt zich volgens het persbericht op 'exclusiviteit, gebruiksgemak en vele design mogelijkheden’. Er zijn fotoboeken in zes verschillende formaten beschikbaar en de klant kan onder meer kiezen voor een leren omslag. In een later stadium zal het aantal personaliseringsopties worden uitgebreid.

Albumprinter
De fotoboekenservice van De Bijenkorf draait op de techniek van Albumprinter, dat ook voor het drukproces zorg draagt. Albumprinter timmert de laatste paar jaar hard aan de weg en behoort tot de snelgroeiende technologiebedrijven van Europa.

Het bedrijf, onder de internationale merknaam Albelli zelf actief in de consumentenmarkt, biedt zijn diensten onder whitelabel aan online-verkopers aan. Eerder leverde Albumprinter al fotoservices aan onder meer De Telelegraaf en webwinkel Centralpoint.nl.