Wehkamp.nl heeft het onderdeel 'Mijn Wehkamp.nl' vernieuwd. Het thuiswinkelbedrijf voegde zowel uiterlijke als functionele wijzigingen door in de self service omgeving voor klanten.
De historische gegevens van klanten blijven voortaan langer zichtbaar via Mijn Wehkamp.nl. Door een uitbreiding van de track & trace-functionaliteit kunnen klanten voortaan niet alleen zien of een pakketje reeds is afgeleverd, maar ook waar het zich tussen het bestelmoment en de aflevering bevindt. Daarnaast heeft Wehkamp.nl zijn retouroptie vereenvoudigd.
Persoonlijke wensen
Nieuw is de button 'Alleen van mij', waaronder persoonlijke wensen en ideeën kunnen worden bijgehouden door klanten. Volgens Wehkamp.nl, dat eind vorig jaar in handen kwam van een groep investeerders onder wie CEO Paul Nijhof, hebben al meer dan een miljoen klanten een account aangemaakt voor Mijn Wehkamp.nl.
Natuurlijk zijn we blij met deze aandacht voor de vernieuwing van de persoonlijke pagina's op wehkamp.nl. In de laatste zin van dit artikel staat echter een fout. Het zijn namelijk meer dan een MILJOEN klanten die gebruikmaken van "Mijn wehkamp.nl"! een wezenlijk verschil.
Excuus voor de foute cijferweergave. De passage is aangepast.