Twinkle | Digital Commerce

Wehkamp.nl vernieuwt klantsectie

2017-05-27
170130
  • 0:39

Wehkamp.nl heeft het onderdeel 'Mijn Wehkamp.nl' vernieuwd. Het thuiswinkelbedrijf voegde zowel uiterlijke als functionele wijzigingen door in de self service omgeving voor klanten.

De historische gegevens van klanten blijven voortaan langer zichtbaar via Mijn Wehkamp.nl. Door een uitbreiding van de track & trace-functionaliteit kunnen klanten voortaan niet alleen zien of een pakketje reeds is afgeleverd, maar ook waar het zich tussen het bestelmoment en de aflevering bevindt. Daarnaast heeft Wehkamp.nl zijn retouroptie vereenvoudigd.

Persoonlijke wensen

Nieuw is de button 'Alleen van mij', waaronder persoonlijke wensen en ideeën kunnen worden bijgehouden door klanten. Volgens Wehkamp.nl, dat eind vorig jaar in handen kwam van een groep investeerders onder wie CEO Paul Nijhof, hebben al meer dan een miljoen klanten een account aangemaakt voor Mijn Wehkamp.nl.