Bringg, een Amerikaans delivery management platform, heeft tien miljoen dollar opgehaald in zijn tweede investeringsronde. Bringg helpt bedrijven bij het inzichtelijk maken van hun bezorgingen voor klanten, om Amazon beter het hoofd te kunnen bieden.
Door grote bedrijven als Amazon of Uber ligt de verwachting bij consumenten op het gebied van bezorging hoger dan ooit, stelt TechCrunch. Bringg ziet brood in het helpen van bedrijven om hun levertijden te verkorten en bezorging voor klanten zichtbaar te maken, bijvoorbeeld via track-and-trace. Onder meer Coca Cola en Pereg Ventures gaven de start-up een financiële injectie.
Amazon uitdagen
'We democratiseren de complete bezorgervaring, die Amazon naar zich toe probeert te trekken,' verklaart Lior Sion, mede-oprichter van Bringg. 'Amazon heeft volledig inzicht vanaf de minuut dat de klant zijn site bezoekt, op voorraden, de first en last mile van bezorging en de klantbeleving... dat is waarom ze iedereen verslaan. Ze kunnen ondertussen alles optimaliseren. Ons doel is het bieden van diezelfde mogelijkheden en geloven dat dit de enige manier is om Amazon te bevechten.'
Tien miljoen voor on-demand delivery platform Bringg
2017-03-14T16:47:00
2017-05-28
180101
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Tien miljoen voor on-demand delivery platform Bringg
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.