Twinkle | Digital Commerce

'No reply' van TNT Post

2017-05-26
170130
  • 0:42

Onlangs blogde ik over de slechte logistieke leverprestaties van TNT Post onder het motto 'How to lie with track and trace?'. Ik had het over de over de spookmeldingen in de informatie over track and trace van Tante Post.

Uiteraard heb ik ook TNT om commentaar gevraagd, in de hoop dat ze iets willen leren. En na meer dan vier weken kwam hun reactie, in een mail met als header: 'No reply'.

De boodschap:



'Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan een zending niet te hebben ontvangen. Graag wil ik hierop reageren. Volgens mijn gegevens beschikt u inmiddels over uw zending. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan verzoek ik u om opnieuw contact met ons op te nemen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Marja Schoonhoven, TNT Post Klantenservice.'

Inderdaad 'No reply'...