Voor het eerst maken enkele bestuursleden van het Interactive Advertising Bureau (IAB) deel uit van de jury tijdens het Search Engine Marketing Congres 2008. Op het congres, dat op 31 januari 2008 wordt gehouden, wordt voor de vierde keer de Search Engine Marketing Award uitgereikt.
Voorzitter van de jury is Marco Derksen, voorzitter van het IAB Nederland. Verder bestaat de jury uit twee andere IAB-bestuursleden, Roderick den Daas en Ton Wesseling, Jeroen van de Wiel (jeroen.com), Erwin Boogert (Emerce) en Twinkle-hoofdredacteur Marieke Verdonk.
De inzendingen voor de Search Engine Marketing Award kunnen tot 7 januari volgend jaar worden ingestuurd. 'Uit ervaring weten we dat de meeste inzendingen voor de award pas na Kerst of Oud & Nieuw worden ingestuurd', aldus Ton Wesseling. 'Het blijkt elke keer toch moeilijk te zijn om bedrijven over te halen om zoekmachinemarketingcases in te sturen, omdat ze daarmee inzicht geven in hun eigen campagne', vult Marco Derksen hem aan.
Maar volgens de juryvoorzitter kunnen bedrijven veel van elkaar leren op het gebied van marketingscampagnes en conversies. 'Inmiddels gaat meer dan de helft van de mediabestedingen op aan zoekmachinemarketing, dus de markt is groot.'
Tijdens de vierde editie van het Search Engine Marketing Congres staan presentaties van onder andere Ronnie Vergoor, Peter van de Graaf, Ruben Timmerman, Daniel Markus, Sebastiaan Ambtman en Martin van Kranenburg op het programma.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Juryleden Search Engine Marketing Award bekend
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.