Magazine: Twinkle nr. 8 - oktober 2018
Ronald van Zetten, die jarenlang aan het roer stond bij Hema, siert de cover van dit herfstnummer van Twinkle. Hij vertelt over de online renaissance van het merk V&D. En hoe staat het nu met Frendz en de Schoolcampus? Voor dit nummer sprak de redactie ook uitgebreid met Wouter Barkman van bol.com, over de ambitie van de Twinkle100-aanvoerder om CO2-neutraal logistiek te bedrijven in 2025. Ook gaan we in op digitalisering op de winkelvloer (beacons, iemand?) en bespreken we de hausse aan internationaal aangewaaide koopjesdagen. Meedoen of niet? Onze mysteryshopper ging langs bij Decathlon, we vroegen Elektrototaalmarkt naar hun digitale make-over en we beschrijven de prijswinnende Magento-case van Vink Kunststoffen. Peter van der Schaar beschouwt de impact van machine learning bij e-mailmarketing en uiteraard komt de Twinkle100 aan bod. Veel leesplezier!