Online platform Bol.com heeft er in België voor gekozen om tot 6 december geen promotionele communicatie te voeren. Daarmee laat het zowel Singles’ Day als Black Friday aan zich voorbijgaan.
Dat betekent dat er in België voorlopig geen commercials te zien en horen zijn op radio en tv en dat er ook geen advertenties worden geplaatst op externe websites of social media. ‘Campagnes voor Sint en Kerst worden wel voortgezet’, aldus het platform in een bericht aan partners.
Aan Gondola laat woordvoerder Tamara Vlootman weten dat de drukte toeneemt: ‘Daarom hebben we besloten geen promoties meer te doen. We merken vooral dat de impact in België groot is omdat de maatregelen hier strenger zijn. We zien dat door de aangescherpte maatregelen, ook de behoefte om online te winkelen weer verder toeneemt. Deze toenemende klantvraag zorgt voor een grote druk op de logistieke processen. We geven nu voorrang aan producten die met kerst en Sinterklaas te maken hebben.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bol.com stopt tijdelijk met campagnes in België
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.