Italiaans luxe-merk Prada heeft zijn webshop een opfrisbeurt gegeven. Op Prada.com krijgen bezoekers nu meer redactionele en gepersonaliseerde content te zien, gebaseerd op zijn of haar surfgedrag.
In de nieuwe webshop wordt 1 december een nieuw onderdeel toegevoegd, genaamd Prada Time Capsule. Hierin wordt elke maand een product in beperkte oplage vertoond. Dit Prada-item is slechts 24 uur lang te koop en alleen online.
Nu alleen nog in Europa
De nieuwe webshop en de Prada Time Capsule zullen vooralsnog alleen voor de Europese markt zijn, maar het is de bedoeling dat de shop volgend jaar ook in de andere regio's waar het merk actief is wordt gelanceerd.
Themds schrijft dat het nieuwe e-commerce platform onderdeel is van de strategie om de distributie te reorganiseren. Het bedrijf heeft een stap teruggedaan als het gaat om multibrand om meer te kunnen focussen op retail en online.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Prada lanceert nieuwe webshop
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.