Twinkle | Digital Commerce

Hudson’s Bay’s nieuwe app moet winkelervaring verbeteren

2019-07-10
1000562
  • [nieuws]
  • 0:46

Warenhuisketen Hudson’s Bay lanceert in Canada een nieuwe app die de on- en offline winkelervaring een positieve boost moet geven.

‘Bij de ontwikkeling hebben we ons ingespannen om de winkelervaring gemakkelijker en boeiender te maken, van start tot finish, zowel online als in winkels.’ Via de nieuwe app kunnen klanten binnenkort nieuwe merken op de homepage zien, barcodes scannen van fysieke producten en op zoek gaan nieuwe stijlen, zo schrijft CustomerFirst.

Adam Powell, de vice-president commerce van Hudson’s Bay, geeft aan dat de nieuwe app door de snelheid waarde toevoegt en de digitale klantervaring verbetert.

Tij proberen te keren

De nieuwe app is een poging van het warenhuis om het tij te keren, want het gaat niet goed met Hudson’s Bay. Zo draait de keten slecht in Nederland. De Telegraaf meldde een verlies in Nederland van 80 miljoen euro in 2018.