Na een snel oplopend aantal klachten over uitgebleven leveringen van Koopjedeal kreeg het bedrijf Radar en de Consumentenbond achter zich aan; de dagdealsite blijkt flink getroffen door de brand bij zijn magazijn in Molenaarsgraaf.
Koopjedeal belandde de afgelopen weken in de top-5 van het Klachtenkompas, een initiatief van de Consumentenbond. De nummer 60 van de Twinkle100 bleek veelvuldig onbereikbaar, orders kwamen te laat of werden niet geleverd.
Groot deel voorraad getroffen
Radar besloot de proef op de som te nemen en ging langs bij het bedrijf: daar vernam de waakhond dat de brand in het Montapacking-magazijn in Molenaarsgraaf op 27 september de oorzaak is van de klachtenstorm. Daarbij gingen ruim 250.000 artikelen van de dagdealaanbieder verloren.
Op de been
Koopjedeal, dat in allerijl tien extra mensen aannam op zijn klantenservice, geeft aan dat alle systemen en processen inmiddels weer naar behoren werken. Het bedrijf levert verlate bestellingen alsnog uit of stort aanbetalingen terug en bekijkt per geval of er aanvullende compensatie geboden wordt.
Helaas..dit is niet alleen de oorzaak,Het bedrijf Koopjedeal schijnt overgenomen te zijn,en het is een grote chaos.Montapacking waar de brand heeft gewoed,laat weten dat een aantal webshops,die opslag van produkten heeft.NIET verzekerd was voor brandschade.Check Google ! Het niet meer leveren na 2 maanden van de brand is nu dagelijkse praktijk,en neigt naar fraude.
Die brand was op 27 september. Dan kan het niet dat ze orders van november wel accepteren maar niet leveren. En nog iedere dag twee volle krantenpagina's met advertenties en leveren ho maar !
Ik heb juist hele goede ervaring met mijn order van 5 november. Ik had een keukenmachine en 40 opzetborstels gekocht. De opzetborstels kwamen op 8 november binnen. Heb toen meteen gebeld om te vragen wanneer de keukenmachine kwam en werd netjes geholpen met de informatie dat deze vanuit een andere locatie werd verzonden (zal wel door de brand komen). De keukenmachine werd 10 november geleverd en ik ben er erg blij mee! P.s. je kan gewoon betalen met afterpay, dat heb ik ook gedaan.
Eind nov. 2 matrassen besteld; weken later verkeerde matras geleverd. Pogingen om deze te retourneren zijn tot heden muslukt. Matrassen afbesteld, maar retourzending staat nog te wachten. Geld terug gevraagd, maar tot op heden zonder resultaat. Treurige klantenservice.