Modeketen America Today gaat zijn kleding aan de man brengen bij onze oosterburen. Via de Duitse platforms Otto en MyToys hoopt het bedrijf meer voet aan de grond te krijgen in Duitsland.
Dat meldt ceo Peter van Kampen aan RetailTrends. Naast de digitale platformen wil de keten, dat net als MS Mode, Coolcat en Sapph onderdeel is van Roland Kahn’s Coolinvestments, kleding verkopen bij fysieke winkels in Duitsland. ‘Ze hebben daar nog veel winkels van een paar duizend vierkante meter, waar wij goed binnen passen’, stelt Van Kampen.
Sinds enkele jaren verkoopt America Today, dat zich richt op jongeren en de all American campus lifestyle vertaalt, zijn (kinder)kleding via de platformen van bol.com en wehkamp. ‘We verkopen al via diverse kanalen, en bol.com is een mooie toevoeging voor ons’, stelde marketing & e-commerce manager Gerdien van Vuurde van America Today eerder.
Otrium
America Today, dat op plaats 189 staat in de Twinkle100, is ook aangesloten bij online fashionoutlet Otrium. Die laatste begon eerder deze maand met het aanbieden van kinderkleding. Ook Puma en Denham bieden kleding speciaal voor kinderen aan op het platform.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
America Today zoekt verdere groei in Duitsland
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.