Showroomprivé, sinds kort actief op de Nederlandse markt, heeft een outlet geopend in Parijs. In de fysieke winkel, Showroom30 genaamd, zijn producten te koop die eerder op Showroomprive.com in de uitverkoop gingen.
Showroom30 is alleen te bezoeken door geregistreerde leden. Niet ver van de Arc de Triomphe kunnen koopjesjagers op 800 vierkante meter vloeroppervlak merkproducten kopen tegen kortingen tot 80 procent.
Eigen voorraad
Anders dan veel concurrenten doet Showroomprivé direct zaken met merkfabrikanten, Het concern levert webshoppers doorgaans uit eigen voorraad. Restanten slijt Showroomprivé via een (extern) netwerk van honderden fysieke outlets in Europa. Met de opening van Showroom30 exploiteert het nu ook een eigen fysieke outlet.
Groupon in Singapore
Showroomprivé, in ons land actief met Brandinvites.nl, realiseerde afgelopen jaar een omzet van 180 miljoen euro. Dit jaar moet daar nog 100 miljoen bovenop komen. Onlangs kwam ook een andere grote kortingssite met een eerste fysieke vestiging: Groupon opende de deuren in Singapore.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Showroomprive.com opent fysieke winkel in Parijs
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.