Thuisbezorgd.nl is zojuist een actie gestart op Facebook. Tot vrijdagmiddag geeft de site tussen vier uur ’s middags en tien uur ’s avonds iedere minuut voor 10 euro besteltegoed weg aan fans op het sociale netwerk.
Met de actie probeert Thuisbezorgd.nl de betrokkenheid van zijn gebruikers te vergroten. Volgens directeur Jitse Groen neemt het belang van sociale media voor zijn bedrijf toe: ‘Waar wij vroeger zelf de voornaamste drijvende kracht waren van innovaties op onze site, gaan we tegenwoordig vaak in op vragen, opmerkingen en tips van klanten. De sociale media zorgen er voor dat wij snel kunnen inspringen op wat de klant wil, terwijl we ons vroeger wellicht meer concentreerden op wat wij als bedrijf wilden.’
Thuisbezorgd.nl staat op de 20e plek van grote merken op Facebook, die FacebookPro periodiek publiceert.
Vouchers
Wie fan wordt van Thuisbezorgd.nl kan iedere minuut proberen de kortingscode te bemachtigen die de bestelsite op Facebook publiceert. De vouchers, met een tegenwaarde van 10 euro, kunnen alleen op Thuisbezorgd.nl worden verzilverd en dus niet op de mobiele site of apps. Alleen restaurants die online betalingen accepteren, 98 procent van het bestand volgens Thuisbezorgd.nl, doen mee aan de actie (alle voorwaarden hier).
Gratis bestelminuten
Het is niet voor het eerst dat Thuisbezorgd.nl, dat dit voorjaar verder ging op een nieuwe site, ‘gratis pizza’s’ weggeeft. De grootste omzetgenerator van Takeaway.com stuntte in oktober 2009 met 9 gratis bestelminuten, een periode waarin de site overbelast raakte. Volgens directeur Jitse Groen hebben volhouders toen allemaal wel gratis kunnen eten.
altijd leuk een pizza krijgen heerlijk !!