Twinkle | Digital Commerce

Extra filters en bestelhistorie in nieuwe app Thuisbezorgd.nl

2017-11-09
204184
  • 0:54

Thuisbezorgd.nl heeft een update van zijn mobiele applicatie uitgebracht. Voortaan kunnen gebruikers onder andere filteren op nieuwe punten. Ook kunnen ze eenvoudig herhaalorders plaatsen aan de hand van hun bestelhistorie.

Met een online omzet van 170 miljoen euro in Nederland bezet Thuisbezorgd.nl de 5 plek in de Twinkle100. Een substantieel deel van de omzet komt uit mobiele bestellingen. Vorige week werd de app voor Android al ververst (versie 4.1), deze week is iOS (4.0) aan de beurt.

Uiterlijk en inhoud
Met de update is het ontwerp ‘strakker, netter en cooler dan ooit’, aldus de bestelsite. De app is overzichtelijker, onder andere op het punt van openingstijden, bezorgkosten en minimale bestelbedragen. Gebruikers kunnen filteren op beoordeling, afstand, populariteit, nieuwste restaurant, prijs, product, bezorgkosten, alfabet en relevantie.

Bestelhistorie
Een van de andere noviteiten is de toegang tot eerdere orders, in de bestelgeschiedenis. Ook kunnen gebruikers adressen van restaurants opslaan om daar later makkelijk een bestelling te plaatsen.