Twinkle | Digital Commerce

'Nieuwe site Thuisbezorgd.nl niet socialer'

2017-05-27
180101
  • 1:00

De nieuwe webstek van Thuisbezorgd.nl zal niet socialer worden dat de huidige bestelsite. Jitse Groen, initiatiefnemer van de site en eigenaar van moederbedrijf Takeaway.com, vindt alle aandacht voor social media lichtelijk overdreven.

Dat laat Groen weten in het coverinterview van de nieuwe Twinkle, die deze dagen op de mat valt. De jonge ondernemer vertelt dat wordt gesleuteld aan een herlancering van Thuisbezorgd.nl. Het is de grootste site uit het snelgroeiende portfolio van Takeaway.com, dat zijn omzet afgelopen jaar met 80 procent zag groeien.

Het nieuwe Thuisbezorgd.nl zal medio dit jaar live gaan, is de verwachting. Volgens Groen zal de site alleen maar simpeler worden. In Twinkle zegt hij: ‘We hebben er een hoop nieuwe ideeën voor, maar hij zal niet socialer worden. Ik vind dat nogal overschat, eerlijk gezegd. Een bezoekers is bij ons gemiddeld 15 seconden op de site, dan heeft hij gedaan waarvoor hij kwam.’

In Twinkle nummer 2 (abonneren kan hier) vertelt Groen uitgebreid over de trends achter de groei van zijn bedrijf, over zijn internationale aspiraties en over de eind vorig jaar gelanceerde Food Tracker.