De nieuwe webstek van Thuisbezorgd.nl zal niet socialer worden dat de huidige bestelsite. Jitse Groen, initiatiefnemer van de site en eigenaar van moederbedrijf Takeaway.com, vindt alle aandacht voor social media lichtelijk overdreven.
Dat laat Groen weten in het coverinterview van de nieuwe Twinkle, die deze dagen op de mat valt. De jonge ondernemer vertelt dat wordt gesleuteld aan een herlancering van Thuisbezorgd.nl. Het is de grootste site uit het snelgroeiende portfolio van Takeaway.com, dat zijn omzet afgelopen jaar met 80 procent zag groeien.
Het nieuwe Thuisbezorgd.nl zal medio dit jaar live gaan, is de verwachting. Volgens Groen zal de site alleen maar simpeler worden. In Twinkle zegt hij: ‘We hebben er een hoop nieuwe ideeën voor, maar hij zal niet socialer worden. Ik vind dat nogal overschat, eerlijk gezegd. Een bezoekers is bij ons gemiddeld 15 seconden op de site, dan heeft hij gedaan waarvoor hij kwam.’
In Twinkle nummer 2 (abonneren kan hier) vertelt Groen uitgebreid over de trends achter de groei van zijn bedrijf, over zijn internationale aspiraties en over de eind vorig jaar gelanceerde Food Tracker.
wel knap, in 15sec kan ik daar geen eten bestellen :)
De aandacht voor Social Media is inderdaad meer dan overdreven, het is namelijk kinderspel om websites in combinatie met social media campagnes te verzinnen & exploiteren. Begrijp niet echt waarom hier zo vaak over geschreven of over nagedacht moet worden. Gewoon doen.
De effectiviteit van Social Media is er echter wel.. Dat staat los van het teveel aan aandacht.
als een bezoek gemiddeld 15 seconden bedraagt, zal de site wel een hoog weigeringspercentage hebben :)
15 sec is inderdaad een beetje kort:), net zoals de servers van thuisbezorgd het makkelijk aankonden, tijdens hun actie met gratis eten...;). denk dat een opleiding rekenen wel op z'n plaats is, LOI-tje meneer Groen?
Wanneer komt die nieuwe site dan? Medio dit jaar is allang voorbij... :P
@bernard, goed punt. De vraag staat uit bj Jitse Groen.
Jitse Groen laat weten dat ze bij Thuisbezorgd.nl hard bezig zijn met de nieuwe site, maar dat nog geen lanceerdatum bekend is. Hij waagt zich niet aan een nieuwe tijdprognose.