Twinkle | Digital Commerce

SNS Bank investeert in persoonlijke bankomgeving

2017-05-27
170130

SNS Bank heeft een nieuwe, persoonlijke online-bankomgeving voor zijn klanten gelanceerd. Mijn SNS biedt ‘één geïntegreerde transactie-, informatie-, aankoop- en serviceomgeving´, aldus de bank.

Klanten die zijn ingelogd op Mijn SNS ontvangen gerichte informatie en aanbiedingen die zijn toegespitst op hun persoonlijke voorkeuren en specifieke situatie. Dit gebeurt op basis van hun profiel en realtime klikgedrag (demo hier).

Inbound marketingsysteem
Voor de ontwikkeling van het onderliggende ´inbound marketingsysteem´ ontving SNS Bank onlangs in Parijs de Marketing Succes Award 2009, een prijs van softwareleverancier Unica.

Jurrien Kamst, Hoofd Klantcontact Marketing over Mijn SNS: ‘Het unieke van ons inbound marketingsysteem is dat elke klant ons door zijn surfgedrag zelf laat zien welke berichten en aanbiedingen het beste bij hem of haar passen. Zo kunnen we optimaal inspelen op de persoonlijke behoefte van de klant als hij contact met ons zoekt.’

Waarmerk drempelvrij.nl
SNS Bank laat verder trots weten dat het als eerste Nederlandse bank het Waarmerk drempelvrij.nl mag voeren. Dat is een waardering voor de toegangelijkheid van de site voor ouderen en mensen met een functionele beperking.

Internet leidend
SNS wil de grootste ´doe-het-zelfbank´ van Nederland worden en heeft daartoe internet als leidend kanaal omarmd.