Maxlead en zijn klant Luba hebben vandaag tijdens Search Engine Strategies - Amsterdam De Speld in ontvangst genomen. Dit is de prijs voor de beste Nederlandse zoekmachinemarketing-case. Daarbij liet deze case zijn tegenstander Netprofiler met klant Selexyz achter zich. Over de klus die Maxlead voor uitzendbureau Luba heeft gedaan spreekt de jury lovende woorden. Online werd een aanzienlijke inhaalslag gemaakt, waarbij stap voor stap geleerd werd van de praktijkresultaten. Opdrachtgever Luba stelt dat de campagne ervoor heeft gezorgd dat het uitzendbureau nu online een top-3-speler in de uitzendmarkt is.
Bekijk in onderstaande video het commentaar van juryvoorzitter Ton Wesseling op zowel de Selexyz- als de Luba-case. (Met excuses voor de slechte beeldkwaliteit)
Uitreiking Speld Award from Marieke Verdonk on Vimeo.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Geen Speld Award voor Selexyz
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.