Traffic4u heeft met de UPC-case dit jaar de Search Engine Marketing Award gewonnen. 'Traffic4u heeft met de case laten zien dat search steeds meer onderdeel is van een totale marketingmix', vond de jury vandaag.
De jury, bestaande uit Marco Derksen, Ton Weseling, Erwin Boogert, Roderick den Daas, Jeroen van de Wiel en Marieke Verdonk, vonden de case van UPC het beste voorbeeld van goede online marketing.
Voor de prijs waren drie bedrijven genomineerd: eFocus met een case van Acco.nl, Traffic4u (UPC.nl-case) en Van der Valk (Valk.com-case). Dit jaar waren er negen cases ingestuurd, zo liet jurvoorzitter Marco Derksen weten.
'We hebben gekeken naar trends in search. De winnaar van dit jaar heeft duidelijk laten zien dat er meer is gedaan dan voorgaande jaren', aldus Derksen. 'In het begin van de awarduitreiking werd er alleen gekeken naar conversie. Vorig jaar lag sterk de nadruk op de koppeling tussen de internetmarketing en backoffice en crm. En dit jaar zien we bij Traffic4u dat de kennis van online ook wordt ingezet in andere marketingcampagnes.'
Het is voor de vierde keer dat de prijs, een Search Engine Marketing Award-beeld, is uitgereikt. Vorig jaar won Maxlead nog de award met zijn case Transhair & Aesthetic Team over het uitvoeren van haartransplantaties en andere cosmetische behandelingen.
Bij deze de felicitaties aan Traffic4U en UPC; namens een toch ook trotse verliezer..
Voor de mensen die er niet bij waren: bekijk op "http://www.valk.com/hooiberg" onze SEM Award 2008 case.
Gefeliciteerd! Dit bevestigt dat Hunkemoller de juiste partner heeft gekozen voor haar search engine marketing.