De DDMA neemt een nieuwe huisstijl in gebruik. Het gaat onder meer om een nieuw logo en een nieuwe interactieve website. De oude huisstijl, ontworpen bij de oprichting van DDMA in 2003, raakte uit de tijd. Diana Janssen, directeur DDMA: 'Als branchevereniging staan wij voor dialoog en interactie. Maar onze eigen website was hier geen weerspiegeling van. De nieuwe website kan met recht een uithangbord voor een dynamische creatieve branche genoemd worden.'
Naast de verbeterde look, is de nieuwe DDMA website volgens de branchevereniging ook functioneler. Zo is er een infodesk, met informatie en rapporten exclusief voor DDMA leden. Achter de login kunnen zij ook terecht voor de contactinformatie van mede-leden. Verder wordt er hard gewerkt aan een interactief DM-woordenboek en een DM-boekenkast. 'DM-ers kunnen een eigen bijdrage leveren aan het vakjargon en hun kennis uitbreiden door een kijkje te nemen in de boekenkast', aldus Janssen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nieuwe huisstijl DDMA
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.