E-mailmarketing is meer innovatief. Dat concludeert de jury van de EMMA's na beoordeling van de cases. In totaal komen vijf cases in aanmerking voor een EMMA. De prijzen voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden op 6 september uitgereikt tijdens de Zesde Nationale E-mail Marketing Conferentie.
Winnaars
De winnaars (in alfabetische volgorde) zijn:
- Bol.com, Case: Introductie online magazine BOMVOL, i.s.m.: ReadershouseHearst,
- Grolsch, Case: Bier mag weer gezien worden, i.s.m.: Mailmedia, Digilogue,
- Transavia, Case: Jouw foto op ons vliegtuig!, i.s.m.: E-Village,
- Unilever, Case: Life & Cooking, i.s.m.: Suntzu
- VNU Exhibitions, case: De digitale relatiekaart, i.s.m.: Nomadic Nomadic.
De jury - die bestaat uit Marc Borgers, voorzitter van EMMA-nl, Beer Flik van Dynamic Zone, Peter Joziasse van TNT Post, Michel Schaeffer van bol.com en Paul Petermeijer van BBP - heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst aan de hand van een aantal vooraf vastgestelde criteria.
Geïntegreerd
Dit jaar zijn er rond de veertig inschrijvingen binnengekomen. 'E-mailmarketing wordt steeds meer een geïntegreerd onderdeel van de hele marketingcommunicatiemix. Een campagne zonder e-mailmarketing is bijna niet meer denkbaar', zo stelt juryvoorzitter Marc Borgers. 'De ingezonden cases zijn stuk voor stuk van een goed niveau. De cases zijn zeer gedegen en effectief qua uitvoering. Het innovatie component wordt steeds verrassender, je ziet dat bedrijven steeds meer experimenteren met nieuwe technieken. Wel moet worden opgemerkt dat bij het testen van e-mail marketing nog winst te boeken valt'.
Alle winnaars zullen een presentatie verzorgen tijdens de conferentie. Na de presentatie is er gelegenheid tot het stellen van vragen. Aan het einde van de dag wordt duidelijk wie de gouden, zilveren of bronzen EMMA ontvangt. Dit kunnen overigens uiteindelijk meerdere winnaars zijn van één "kleur" (goud, zilver of brons) Vorig jaar was het goud alleen weggelegd voor de Postbank.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Winnaars EMMA's bekend
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.