Met de toevoeging van sprekers van KLM en Body&Fitshop is het programma van het M-commerce Event rond. Er zijn nog enkele kaarten voor het congres op 6 februari in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam.
Lizet Menke werkt als e-Development Manager bij KLM e-Commerce. Ze focust zich op KLM's wereldwijde mobiele strategie en ontwikkeling. Menke speelde een centrale rol bij de ontwikkeling van KLM's mobiele website en smartphone apps. Onlangs lanceerde ze KLM's nieuwste iPad-app. In haar keynote-presentatie vertelt ze hoe je als grote, logge organisatie ervoor zorgt dat je aan de verwachtingen van reizgers kunt (blijven) voldoen. Volgens Menke is er maar één manier: zet de klant op nummer 1 in het ontwikkelproces.
Als e-commerce manager bij de Body & Fitshop heeft Dylan van der Heij ruime ervaring met e-mailmarketing. In zijn presentatie gaat hij in op de verandering die die deze vorm van marketing ondergaat doordat consumenten steeds vaker de nieuwsbrieven op hun smartphone openen.
Keynotes Martin Gill van Forrester en internetondernemer Durk Jan de Bruin gaan in op de mobiele mindshift van de consument en wat dat voor u als retailer betekent. Maurits Kaptein, verbonden aan de Universiteit van Tilburg, vertelt alles over de psychologische beinvloedingsprincipes en licht toe hoe u deze online kunt gebruiken om conversie te verhogen.
Praktijkcases
Naast de case van Body & Fitshop zijn er praktijkcases van Bol.com, Groupon, Perrysport/Aktiesport, Kindermodeblog.nl en de alternatieve taxiservice Uber.
Het M-commerce Event wordt georganiseerd door Twinkle en Thuiswinkel.org en vindt plaats op 6 februari in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam. Direct aanmelden kan hier.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
KLM en Body&Fit toegevoegd aan M-commerce Event
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.