Twinkle | Digital Commerce

Branded Content Event

2021-11-30
960540

Back to the future!

We hebben helaas door covid even een pauze moeten nemen. Noodgedwongen. Maar niet getreurd: op dit event gaan we met dubbele snelheid terug naar de toekomst. We maken de balans op en kijken met veel nieuwe energie vooruit!

Branded content is inmiddels 15 jaar het centrale thema van dit event. Waar jaren geleden tv non-spot advertising nog centraal stond, praten we nu over contentmarketing als discipline in de volle breedte. Van paid, owned tot earned branded content in alle vormen, maten en kanalen. Met als in het oog springende ontwikkelingen de opmars van podcasting, branded partnerships en brandpublishing. Merken produceren zelfs eigen series/films!

Ook tijdens covid zijn merken blijven investeren in contentmarketing met vele indrukwekkende cases, content-samenwerkingen en partnerships als gevolg. Kortom: contentmarketing is here to stay – wat er ook gebeurt! De uitdaging van contentmarketing als vast onderdeel in de marketingmix is dat er steeds meer vragen komen over de effectiviteit van branded content/contentmarketing.

Hoe val je nog op tussen al die merken die ook content maken, en wat doet het precies voor het merk? Wat draagt het nu eigenlijk bij aan de omzet, want de euro’s kunnen tenslotte maar 1 x worden uitgegeven? Hoe ga je daarmee om als marketeer?

Tijdens het Branded Content Event ‘Back to the Future’ zullen we met topsprekers terugkijken op de lessons learned, inspirerende cases en onderzoek delen en vooruitkijken naar de ontwikkelingen in branded content/contentmarketing.

Bovendien is er uiteraard weer de altijd spannende Branded Content Live Pitch!

Meer info