Myntra, een van de grootste mode-e-commercebedrijven in India, lanceert een nieuw quick-commerce-initiatief genaamd “M-Now”. Dit nieuwe concept belooft mode, beautyproducten en lifestyleaccessoires binnen 30 minuten te leveren.
De dienst begint in Bengaluru, meldt Tech Crunch, en zal geleidelijk worden uitgebreid naar andere grote steden zoals Mumbai, Delhi en Pune.
Uitgebreide productkeuze en merken
Bij de lancering biedt M-Now klanten toegang tot 10.000 stijlen van bekende merken, waaronder Vero Moda en Tommy Hilfiger. Myntra, dat eigendom is van Flipkart en maandelijks 70 miljoen gebruikers bedient, streeft ernaar dit aanbod in enkele maanden te vergroten naar meer dan 100.000 stijlen.
Groeiende vraag naar snelle levering
De introductie van M-Now komt op een moment dat quick commerce in India sterk in opkomst is. De markt zal in 2030 ongeveer 40 miljard euro waard zijn in het land, volgens schattingen van Morgan Stanley, wat neerkomt op ongeveer 18,4% van de totale e-commercemarkt en 2,5% van de totale retailmarkt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Myntra introduceert snelle leveringen van modeartikelen in India