Supermarktketen Jumbo maakt het voor leveranciers mogelijk om display banners en digitale schermen bij de supermarkt in te zetten, real-time te monitoren en direct te optimaliseren.
Vorig jaar introduceerde de keten het selfservice platform, waarmee leveranciers hun producten extra onder de aandacht kunnen brengen bij klanten van Jumbo. Het platform is gestart met de mogelijkheid om sponsored products te plaatsen. Daar worden nu display banners op Jumbo.com en in de Jumbo app en digitale schermen in ruim 500 winkels aan toegevoegd. Vrij recent is onder andere ook ROAS (Return On Ad Spend) voor sponsored products toegevoegd, om adverteerders meer inzicht en optimalisatiemogelijkheden te bieden. Dit jaar worden volgens de keten de mogelijkheden van het platform nog verder uitgebreid.
Lisette Fransen, hoofd Jumbo Retail Media, licht in een persbericht toe: ‘De eerste reacties op het selfservice platform zijn erg positief en we zijn trots dat we nu opnieuw een grote stap hebben gezet met het toevoegen van twee advertentiemogelijkheden. Dit maakt het voor leveranciers nog makkelijker om hun marketingmix bij Jumbo te optimaliseren en kunnen ze de klanten van Jumbo nog beter en gerichter bereiken.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Jumbo breidt advertentieplatform uit