Tumble ’N Dry, opgericht in 2007, is een iconisch Nederlands merk met een bewezen visie voor wat kinderen van alle leeftijden aanspreekt. Vandaag spreken we met Lieske Dekkers, Managing Director, over de uitdagingen, de toekomstplannen en het lidmaatschap bij Thuiswinkel.org.
“Trots op het sterke online platform”
“We zijn trots op het sterke online platform dat we de afgelopen jaren hebben gerealiseerd. De identiteit van Tumble ‘N Dry hebben we verder kunnen versterken in de eigen online store en via onze social media kanalen, daarnaast zien we de fanbase, mede door de hoge naamsbekendheid, nog altijd hard groeien”, aldus Lieske. Sinds oktober 2022 is het bedrijf overgenomen door het Deense JBS Textile Group A/S, iets wat volgens Lieske kansen biedt: “We zijn in een nieuwe fase beland waarin we samen de krachten bundelen. Door gebruik te maken van het internationale netwerk, de eigen productiefaciliteiten en langdurige wholesale ervaring, zullen we verder kunnen internationaliseren, online uitbreiden, uitbreiden op het gebied van wholesale en meer focussen op duurzaamheid”, vertelt Lieske. De focus op wholesale helpt bij onze grootste uitdaging, namelijk bij het krijgen van meer fysieke zichtbaarheid. Mede door de pop-up store, ter ere van Tumbles 15e verjaardag, werd duidelijk hoe onze klant het fysieke contact heeft gemist. We willen onze fysieke zichtbaarheid verder gaan uitbouwen in onze thuismarkt Nederland, maar ook in Scandinavië, Duitsland, België en Spanje”, vertelt Lieske.
Lidmaatschap bij Thuiswinkel.org
“Voor onze bezoekers is het Thuiswinkel Waarborg een bevestiging dat zij veilig kunnen shoppen, Het logo werkt conversie verhogend. Daarnaast is ook de toegang tot de kennis en data een voordeel en maken we graag gebruik van het aanbod van de e-Academy!”, aldus Lieske.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
'Een bewezen visie voor wat kinderen van alle leeftijden aanspreekt'
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.