Twinkle | Digital Commerce

‘Samen fantastische gerechten gaan maken’.

2022-11-02
1120630
  • 1:13

BBQ Experience Center dat in 2015 ontstaan is uit een gezamenlijke passie voor koken, stelt zich als doel om haar klanten te helpen bij hun outdoor cooking adventure. We spreken Joey Buys, Chief BBQ Officier, over de missie van de webshop en over het lidmaatschap bij Thuiswinkel.org.

De missie van BBQ Experience Center

BBQ Experience Center werkt vanuit de gedachte om educatie, experience en commerce samen te laten komen. “Een BBQ koop je niet om een BBQ te kopen, je wilt fantastische gerechten gaan maken. Dat is onze missie en wij zien de verkoop van een product als middel om ons doel te bereiken”, vertelt Joey. Zo worden er niet alleen producten verkocht, maar biedt het bedrijf ook educatie en inspiratie aan in de vorm van workshops, evenementen, recepten en advies. Je ontmoet de chefs via het digitale kanaal maar ook in een van de Experience Centers. “De Experience centers zien we als een ontmoetingsplek. Momenteel zitten we al in Leuven en in Roosendaal en willen we toe naar meer Experience centers in de Benelux”, aldus Joey.

Lidmaatschap bij Thuiswinkel.org

“Er zijn voor ons meerdere redenen waarom we lid zijn van Thuiswinkel”, vertelt Joey. “Bij de groei die wij doormaken is het fi jn dat we op deze organisatie kunnen terugvallen. Dit geeft ons op bijvoorbeeld juridisch gebied een bepaalde basis. Daarnaast geeft het Thuiswinkel Waarborg logo de consument extra vertrouwen en zagen we tijdens het A/B testen een stijging van 6% in transacties. We hebben er een goed gevoel bij!” Aldus Joey.

Lees het hele interview online via www.thuiswinkel.org/BBQExperience

 


Gerelateerde artikelen: