Ranzijn tuin & dier is in 1912 begonnen als bescheiden tuincentrum en dierenspeciaalzaak, met een passie voor groen en dier. Momenteel telt het bedrijf 15 grote eigentijdse tuincentra en 14 hypermoderne dierenartspraktijken. We spreken Danique van der Hoek, Online Marketing Coördinator, over de combinatie van fysiek en online, en over het lidmaatschap bij Thuiswinkel.org.
“Fysieke winkels blijven het belangrijkst”
Danique geeft aan dat de fysieke winkels van het bedrijf het belangrijkste onderdeel zullen blijven. “Het grootste gedeelte van onze klanten is online actief, maar shopt tóch het liefst in onze winkels. We weten ook dat maar liefst 73% van de klanten die in winkel koopt, meerdere online kanalen gebruikt in het aankoopproces. Door onze online en offl ine kanalen elkaar aan te laten vullen, willen we hier zo goed mogelijk op inspelen. Een mooie grote kattenkrabpaal gezien in de winkel? Dat is lastig meenemen. Een klant kan zich dan door onze vakspecialisten laten adviseren en het product direct online bestellen. Dit werkt ook andersom. We zetten online campagnes in om klanten te laten oriënteren op producten die we alleen in de winkel verkopen. Klanten kunnen direct zien wat we verkopen en in welk filiaal er voorraad is”, aldus Danique.
Lidmaatschap bij Thuiswinkel.org
“Er zijn voor ons meerdere redenen waarom we lid zijn van Thuiswinkel.org”, vertelt Danique. “Het logo van Thuiswinkel.org is voor onze consumenten heel herkenbaar en betrouwbaar. We zijn er van overtuigd dat dit een positief effect heeft op onze conversie. Daarnaast zijn we erg tevreden met de certificering op juridisch, financieel en veiligheidsvlak, zo weten we zeker dat we voldoen aan alle wet- en regelgeving”, aldus Danique.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Met een passie voor groen en dier
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.