Ook Jumboklanten kunnen binnenkort een bezorgabonnement afsluiten voor de online boodschappen. Jumbo Bezorgeloos, het bezorgabonnement van supermarkt Jumbo, krijgt binnenkort landelijke dekking.
Vorig jaar maakte Jumbo bekend een pilot te starten van zijn eigen bezorgabonnement. De supermarkt deed dat in navolging van concurrent Albert Heijn, die dat al enkele jaren aanbiedt. Zo'n 7000 klanten kregen tijdens deze testperiode de mogelijkheid een bezorgabonnement af te sluiten en hun ervaringen te delen met de supermarkt. Volgens Jumbo waren deze klanten te spreken over het gemak en de besparingen op de bezorgkosten die zij hiermee realiseerden. De service wordt nu beschikbaar voor alle particuliere online klanten.
Met Jumbo’s bezorgabonnement betalen klanten eenmalig een bedrag, voor 3 maanden, 6 maanden of een heel jaar (op jaarbasis 120 euro); vervolgens betalen ze geen bezorgkosten meer. Voor dat vaste bedrag kunnen ze zo vaak als ze willen boodschappen thuis laten bezorgen of ophalen, zo lang het bestelbedrag hoger is dan 50 euro (25 bij ophalen).
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bezorgabonnement Jumbo krijgt landelijke dekking
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.