Online super Pieter Pot steekt de hand in eigen boezem. Het bedrijf kampt momenteel met problemen in de communicatie rondom bezorgingen, als gevolg daarvan kan de klantenservice de stroom aan klachten niet meer aan.
‘Kort gezegd: de bezorgingen met onze bezorgpartner worden niet altijd goed gecommuniceerd, zijn soms te laat of worden geannuleerd zonder logische reden’, stelt medeoprichter Jouri Schoemaker in een video die het bedrijf deelt op LinkedIn. ‘Ook wordt het statiegeld soms niet goed geregistreerd. Dit resulteert in een stroom aan – meer dan terechte – mails met problemen die worden opgelost dienen te worden waardoor ons klantenservice team enorm achterloopt.’
Volgens Schoemaker doet het bedrijf er momenteel alles aan om de problemen op te lossen. Zo moet de registratie van het statiegeld soepeler worden en moet een klant aangeven hoeveel lege potten worden ingeleverd. ‘We zouden kunnen zeggen dat we er een potje van maken, maar dat dekt de lading misschien niet voldoende’, besluit de medeoprichter.
Vorig jaar kampte het bedrijf ook al een tijdje met problemen, toen ging het om logistieke problemen. Als gevolg daarvan moest Pieter Pot de geplande uitbreiding naar België met enkele weken uitstellen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Pieter Pot kampt met problemen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.