Socialmediaplatform TikTok en Shopify breiden de vorig jaar gestarte samenwerking uit naar Europa. Retailers kunnen daardoor adverteren en verkopen op het platform van TikTok.
In eerste instantie was die samenwerking alleen beschikbaar voor retailers uit Amerika, maar beide bedrijven kondigen nu aan dit uit te gaan breiden naar Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. ‘Deze samenwerking zal hopelijk een game changer zijn voor Shopify-verkopers in Europa. Door hen te helpen snel, effectief en accuraat hun online doelgroep te bereiken’, stelt Lisa Friedrich, head of SMB bij TikTok Europe.
Eind 2019 kwam voor het eerst naar buiten dat TikTok meer wilde investeren in e-commerce. In eerste instantie werd getest met links naar verkooppagina’s. Eerder deze maand schreef Financial Times nog dat het platform dit jaar veel meer zou willen investeren in koop- en adverteermogelijkheden. Zo zou het bedrijf naar adverteerders hebben gestuurd dat er wordt geïnvesteerd in affiliate marketing.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
TikTok werkt nu ook samen met Shopify in Europa
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.